nedjelja, 29.01.2012.

Ch5.

Došao je dan kad se morao vratiti u tu prokletu kuću. Čak i po noći kao vampir bojao se koze koja je čuvala vrata, anije ni sam znao zašto se toliko boji te životinje. Morao je uljudno pokucati. Koza se sklonila s puta i on je mogao proći do kuće. Vrata su bila otvorena pa je jednostavno ušao. Čuo je zvukove iza prvih vrata desno i provirio unutra. Tamo je Gwen gledala televiziju. Malo ga začudi što gleda crtiće, i to ni više ni manje nego ''Moj mali poni''.

-O Demiane, došao si!-

Reče mu Narcis koji je ovaj puta imao gotički imidž. Morali su pričekati da Gwen završi s crtićem kako bi krenuli. Demian je vozio dok je Narcis iza spavao. Gwen je cijelo vrijeme prijeteći gledala u Demiana kroz retrovizor.


***

Napokon njihov put iz Salbacha do Vinkovaca je završio. Demian je sparkirao auto na prvom parkiralištu kojeg je ugledao. Narcis izađe iz auta i Demian primjeti da izgleda kao cura. Kao da je u nekom pointu dok je spavao promjenio odjeću u žensku. I cijelu figuru k tome. Pošto je Narcisa smatrao veoma čudnim likom pustio ga je da glumi djevojku neko vrijeme, a pitanja je ostavio za kasnije. Krenuli su u nekom samo Narcisu znanom smjeru. Nakon nekog vremena Narcis ga upita.

-Zanimljivo reagiraš.-

-Kako to misliš?-

Mrzovoljno odvrati Demian kojeg je smetalo blješteće sunce.

-Kad uđoh u auto izgledah ko muško, a kad izađoh ko žensko. Bojao si se postaviti pitanje kako to nisi primjetio. Također sada imaš vrlo gnjevan izraz lica kad vidiš da me neki likovi po cesti čekiraju.-

-Ipak si mi u nekom životu bila sin. Sad ti se tream u ženskom rodu obraćat ili što?-

-Ljubomorni tatica. Haha! Rekoh ti već sve Demiane.-

Nastavili su hodati u tišini kad odjednom začuju glasno cičanje i nešto skoči na Narcis koja se jedva održi na nogama. Bila je to Xui koja je sada naskakala na Gwen čvrsto je grleći. Demian je sve to gledao s nekom vrstom gađenja i mržnje. Narcis se obrati Xui.

-Pa dugo se nismo vidjeli hrčak. Jesi li dobro?-

-Držim se.-

-Još uvijek pokušavaš otkiti tko ga je ubio?-

-Dai mora biti osvećen.-

Dai je bio njen dečko kojeg su našli pribijenog za drvo prije tri mjeseca. Narcis je čvrsto zagrli.

-Uspjet ćeš ti to.-

-Nadam se. A kamo ste se uputili?-

-Idemo posjetiti vampiricu.-

-Ajte vi samo.-

-Aww. A ja mišljah da ćeš s nama.-

Odvrati joj Narcis i krene hodati dalje. Xui se također okrene i krene kući.


***

Crveni dim širio se prostorijom. ''Spell uspjeva!'' Poveselila se Xui koja je sjedala u toj drvenoj prostoriji okružena tim dimom omamljujuća mirisa. Odjednom oči joj se ispune tamom dok joj je tijelo klonulo. Pala je na pod u dubokom transu. Vidjela ga je. Bio je to Dai na zadnji dan njegova života. ''Oh, Dai, što ti se dogodilo? Tko ti je to učinio?'' Promatrala je kako Dai hoda šumom. Bilo je mračno. Netko je bio s njim. Stali su pored drveta na kojem su ga našli jutro kasnije. Dai se smijao skupa sa osobom koja je još bila u sjeni. Ta osoba progovori.

-I što sam ti rekla?-

Bio je to Narcisin glas. Xui tada prepozna i njen lik. Nije joj bilo jasno kako je Narcis bila tamo ako je u to vrijeme bila u Njemačkoj. Dai odvrati kroz smijeh.

-Rekla si da će me moja glupost dovesti do smrti.-

Narcis mu se primakne.

-I vidjet ćeš da sam imala pravo mladi kralju.-

Odjednom ga zagrli i on joj uzvrati. Xui je promatrala. ''Ništa posebno. Narcis voli grliti ljude.'' Šumom se odjednom prolomi Daiev krik koji svom snagom odgurne Narcis koja se cerila poput kakvog demona. Dai pokuša izvući to što mu je zabila u leđa, ali nije mogao ništa napipati. Narcis se još više naceri.

-Oštrica je u tebi, a drška kod mene. Nagurala sam je dovoljno duboko da je ne možeš izvući anđele.-

Dai je izbezumljeno pogleda.

-Ali zašto? Zar ti ja nisam kao brat?-

-Naravno da jesi. Zato te neću mnogo mučiti.-

I s tim riječima završi te ga vrhom marte zvekne po glavi. Onesvjestivši se od jačine udraca Dai padne na pod. Narcis mu šapne.

-Oprosti mi, ali nemam izbora.-

Narcis kao da se u međuvremenu preobrazila u nekakvo mračno biće. Oči su joj postale svjetleće crvene, a koža crna poput noći. Polako se približi Daijevom vratu i zagrize. Dok je pila iz njega djelovala je kao da plače, ali u trenu kad se odvojila od njega i počela ga rezuckati nožem na lice joj se vratio onaj zločudni demonski smješak. Ustala je i uperivši ruku u izmasakrirano Daijevo tijelo umom ga podigla i priljubila uz drvo. Zatim je uperivši drugu ruku u klupicu koja se tamo nalazila umom slomila jednu dasku na mnogo djelova i pribila Daija naopačke za drvo. Kad je završila približila mu se i iz leđa mu isčupala dugu zlatnu iglu. Oblizavši je zataknula ju je u kosu i pljunula na Dijevo lice.

-Oduvijek sam te mrzila. A ti si sam kriv za to što si mi nanio dovoljno boli da dođe do ovoga.-

Zatim se okrenula od trupla koje je u nju zurilo kao da je sluša, kao da je preklinje da ga skine dolje. Slika se zamračila i Xui se probudi na podu u svom crvenom dimu. Suze su joj tekle niz lice. ''Ali Narcis... nije moguće...'' A onda se sjetila kako je i danas u kosi imala zataknutu zlatnu iglu.


18:38 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.